Loading...

Zarabianie pieniędzy

O firmie Abaren Group

Doświadczenie w branży marketingu internetowego zbieram już od kilkunastu lat. Początki były skromne - wszystko zaczęło się od pasji oraz silnej woli samodoskonalenia. Formalne wykształcenie w branży interentowej nie jest najważniejsze. Liczy się przede wszystkim doświadczenie i praktyczne umiejętności. Wiedza teoretyczna to tylko baza startowa. Chcą osiągać sukcesy w Internecie, trzeba mieć konkretne zdolności. Na szczęście nie brakuje mi ich. Być może brzmi to nieco nieskromnie, ale liczne grono moich Klientów może potwierdzić moje umiejętności.

Z biegiem czasu zrodził się pomysł stworzenia firmy, która byłaby w stanie zadbać o firmy Polaków. Nie tylko o samą organizację, ale przede wszystkim ich pieniądze oraz wizerunek w Internecie. Wszak są to niezwykle ważne zagadnienia każdego biznesu. Być może najważniejsze. Dlatego też trzeba odpowiednio zadbać o rzeczy, które dla wielu ludzi są po prostu czarną magią. Do tego są potrzebni fachowcy, którzy zadbają o każdy szczegół; którzy sprawią, że firma nie tylko spełni swoje zadanie, ale będzie je wypełniała efektownie. A to oznacza wygodę, solidność oraz niezawodność.

O stronie

Pod domeną Abaren kryje się serwis www poświęcony prowadzeniu firmy i szeroko pojętemu zarabianiu pieniędzy, a także zagadnieniom związanym z tworzeniem i pozycjonowaniem stron interentowych. Przyglądam się tutaj zagadnieniom biznesowym, przepisom prawnym, zasadom działania urzędów, kwestiom formalnym i marketingowym. Publikowane przeze mnie artykuły mają za zadanie przybliżyć Czytelnikom zawiłości prowadzenia działalności gospodarczej. Staram się również pisać o zarabianiu i oszczędzaniu pieniędzy – nie tylko w firmie, ale również w życiu prywatnym. Jest ono wszak ściśle związane z zawodowym i warto przyglądać się im jako całości.

Swoje artykuły kieruję przede wszystkim do osób zainteresowanych pieniędzmi – zarabianiem i oszczędzaniem. Jest ich naprawdę wielu. Czasami jednak życie daje nieźle w kość. Czy to z braku znajomości przepisów (oraz luk prawnych), czy to z roztargnienia, wielu z nas może popaść w tarapaty. Ja sam, na początku swojej drogi, popełniałem sporo błędów. Zresztą do dzisiaj je popełniam. Za każdym razem staram się jednak czegoś nauczyć. A za pomocą tej strony będę mógł dzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą.

Firmy, które znam

W swoim życiu miałem do czynienia z wieloma firmami. Niektóre były prowadzone w sposób wzorowy. Niestety części z nich wiele brakowało do ideału. Moim pracodawcom nie udawało się częstokroć działać w sposób efektywny i prawidłowy. To rodziło spięcia, a czasem i problemy z urzędami (skarbowym na czele). Zdarzało się i tak, że przedsiębiorca popadał w poważne tarapaty (np. ogromne długi).

Przykłady moich pracodawców nauczyły mnie jak nie prowadzi się firmy. Mógłbym wymienić wiele sytuacji, które są biznesowymi koszmarkami. To kolejny powód powstania tego serwisu: przestrzeganie przedsiębiorców przed pułapkami rynku i własnego umysłu.

O mnie

Interesuję się przede wszystkim marketingiem, głównie internetowym i coraz bardziej popularnym content marketingiem. Ten ostatni to dziedzina, która w najbliższych latach będzie podbijać branżę promowania produktów i usług. Wszystko za sprawą wciąż ewoluujących algorytmów wyszukiwania takich potentatów, jak Google czy Yahoo. W Internecie to wyszukiwarki dyktują trendy marketingowe. Od ich pracy uzależnione są firmy, reklamodawcy oraz konsumenci.

Od lat moją misją jest tworzenie profesjonalnego wizerunku Klientów, którzy ufają moim umiejętnościom i doświadczeniu. Często staję jednak w obliczu takiej oto sytuacji:

Doskonale zaprojektowana kampania promocyjna przynosi ogromną liczbę Klientów. Firma inwestuje dużo środków w ich pozyskiwanie, ale zapomina o własnym podwórku. Przedsiębiorca dobiera niekompetentnych pracowników; zarządza firmą, jak folwarkiem; nie dba o płynność przepływu towarów i gotówki... i popełnia szereg innych błędów, które sprawiają, że jego produkty lub usługi nie korzystają w pełni z możliwości kampanii reklamowej. Klienci przychodzą, ale są źle obsługiwani. Otrzymują niepełnowartościowy produkt lub w jakiś inny sposób firma ich zawodzi.

Firma to całokształt działań, planów i umiejętności wszystkich pracujących w niej ludzi. Jeśli szwankuje jeden trybik tej maszyny, możemy spodziewać się problemów. Jeśli nie zadba się o każdy szczegół, przedsiębiorca – prędzej czy później – ogłosi zje zęby na własnym biznesie.

Nie chcę do tego dopuścić. A przynajmniej – za pomocą tej strony – postaram się zmniejszyć liczbę takich przypadków. Mam nadzieję, że uda mi się pomóc wielu przedsiębiorcom.

Szczypta historii

Zanim zacząłem tworzyć tę stronę, pod adresem abaren.pl istniała moja strona firmowa. Z czasem jednak okazało się, że bardziej zależy mi na przedstawianiu tutaj wartościowych informacji, niż oferty handlowej. Oczywiście oferta nadal pozostaje. Zmieniam tylko jej priorytet. Mam na tyle dużo zleceń i wiernych Klientów, że nie ma tutaj potrzeby jej eksponowania. Koncepcja strony zmieniła się więc w typowy serwis tematyczny. Myślę, że na razie tak pozostanie. Jeśli jednak jesteś ciekawy mojej oferty, możesz się z nią zapoznać tutaj.

Linki