Loading...

Zarabianie pieniędzy

Start » Spis treści » Słownik SEO

Słownik terminów związanych z SEO i SEM

Słownik SEO

Poniżej znajdziesz alfabetyczny indeks znajdujących się na stronie haseł i definicji. Indeks to zbiór najważniejszych zagadnień związanych z szeroko pojętą tematyką pozycjonowania i SEO / SEM. Indeks ma z założenia spełniać tę samą rolę, jaką spełnia w książkach – jest to lista omówionych zagadnień, której celem jest ułatwienie Czytelnikowi dotarcie do potrzebnych mu informacji. Znajdziesz więc tutaj wszystkie hasła, o których przedstawienie się pokusiłem.

Słowa, które nie są podlinkowane nie zostały jeszcze przeze mnie opisane. Opiszę je już niebawem.

.htaccess,

A

adres www, AdSense, AdWords, Anchor Text, atrybut ALT,

B

backlinks, ban, BL, bot, Black Hat SEO, Bridge Page

C

cloaking, content, content marketing, crawler

D

dead link, długi ogon, doorway page, duplicate content

F

farma linków, Filtr, Fresh Site Bonus, FSB

G

Google Analytics, Google Bomb

I

IBL, Inbound Link, Indeksacja, Invisible text

K

Katalog stron, Katalogowanie, Keyword density

L

Link popularity, linki naturalne, Linki przekierowane, Linki przychodzące, Linki wewnętrzne, Linki wychodzące, long tail

M

Mapa strony,

N

Niewidoczny tekst, nofollow,

O

OBL, Outbound Link,

P

Page Load Filter, Page Rank, Pay for action, Pay for click, Pay for inclusion, powielona treść, przekierowanie, przyjazny URL

R

rewriting, robot sieciowy

S

SEO, SERP, Sitemap, Słowa kluczowe, spam, System Wymiany Linków (SWL)

U

Ukryty tekst, URL

W

Wyniki organiczne, wyniki wyszukiwania,

Z

zagęszczenie [słów kluczowych], zaplecze, zawartość strony